onsdag, oktober 18, 2006

Oj då

Hoppsan vad det var länge sen jag uppdaterade här! Men det är väl ingen som läser här nu förtiden. Dagarna rullar på i alltför hög hastighet och jag hinner inte riktigt med det roliga i livet. Jag jobbar på skolan tre dagar i veckan och de andra två ska jag plugga, jag hinner inte!!! Stressmagen here I come!!

Sen får jag dåligt samvete när barnen måste vara på dagis till kl 16.30-17, oftast är det bara mina ungar kvar då :( Nästa vecka kommer mina föräldrar hem från semestern och då hoppas jag att mormor ställer upp och hämtar dem lite tidigare, känns bättre när jag vet att de är "hemma" Men jag har superkul på jobbet!! Det är så roligt och jag trivs jättebra!!! Jag känner ingen stress när jag jobbar bara när jag ska åka hem, det tar ca 15 minuter att åka hem och då stressar jag upp mig för att hämta pojkarna.

Annars händer inte så mycket, jag hinner inte fota, scrappa eller något annat skoj. Bara jobba och vara mamma :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan hallå!
Det var inte igår.
Hoppas att allt är bra med er och att livet springer på.
Det gör det här hemma. Som du skrev man hinner inte riktigt med.
Ha det gott!
Kram från Sara

Anonym sa...

Hej vännen!

Är här inne och kikar med jämna mellanrum. Här har du en till som bara hinner jobba och sova, inte det minsta social med omvärden.

Må så gott!

Trevlig helg!

Kram Vicky

Våra vanliga dagar sa...

Tjena!
Jodå jag läser! A upplyste M och mig om att vi missade er på stan idag! Spännande att träffa tomten! Vi hörs och ses! Hälsningar C & co

Emelie sa...

Visst har du läsare till din Blogg.
Jag är in lite nu och då
Vet hur det är med det där dåliga samvetet.
Så skönt att du trivs med jobb och skola

Ni får ha det så bra

Kram Jeanette

AnnaHanna sa...

Long time no see... hoppas allt är bra. Jag har haft ett blogguppehåll, kan man säga :-)

Kram //Anna