måndag, november 30, 2009

sjukling

Lilla G är sjuk; snorig, hängig och ögoninflammation. Han har inte sovit bra på flera nätter och jag är ännu mer trött än innan helgen. Tur att jag varit ledig idag och imorgon är maken ledig sen får vi se hur han mår på onsdag.

På onsdag är det dags för O att vaccinera sig i skolan. Men tiden är så väldigt inte bra, mellan kl 12-16 ska fyra klasser vaccinera sig. De går efter klasslistan och O's klass är sist och hans namn i mitten på klasslistan. Så jag har ingen aning om när det är hans tur, så det är bara att packa med sig något att läsa och sen sitta på skolan och vänta. Snacka om oorganiserat...

Igår var vi ner en kort sväng på stan för att titta på julskyltningen men efter ca 10 minuter beslöt vi oss för att köpa fika och gå hem. Det var nog den allra sämsta julskyltning jag varit på. Synd att det blir så.

oj, ser nu att det blev ett väldigt negativt inlägg och det var inte meningen. Men för att avrunda med något positivt så ska jag på julbord med jobbet imorgon kväll. Det blir skoj!

1 kommentar:

Mindi sa...

Hej hej!

Hur mår ni? :)

Har du fått din swapp? HOPPAS!!!

Bamse kram
M I N D I