torsdag, maj 06, 2010

plantering

nu har jag sått mina frön (inte alla) och satt potatisar :) det ska bli spännande och se vad det blir, om det blir något.

Jag skulle gärna ha en björnbärsbuske också, men de kräver ganska sandig jord, jag ska ta med A och G idag till handelsträdgården och fråga mig för.

A och G är hemma idag, A är förkyld men utan feber. Han var så trött och hängig igår redan när jag hämtade dem på förskolan så jag tyckte det var bäst att han får vara hemma och vila sig. Jag passar på att läsa idag och tar föreläsningarna en annan dag, eller kväll. Skönt när man kan styra över sin tid!

men fick lite småpanik när kursansvarig gick igenom tentan och man ska skriva 15 sidor på 3 timmar... hur ska jag hinna det??? förberedelse är bara förnamnet!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Nå, har det kommit upp nåt än då?
=)
Bildbevis vill vi ha.

Jag drömmer också om ett växthus ibland, men jag tror att det är bra att det får fortsätta vara en dröm i några år till... annars blir det nog bara kostsamt och sorgligt.

Kram //Anna