tisdag, oktober 12, 2010

julswapp

i år ska jag (igen) vara med i Mindis julswap, det är jätteroligt! Man anmäler sig och sedan blir man hemlig tomte till någon annan som är med i swappen. Sen köper man 24 paket för sammanlagt 350 kr, och slår in små fina paket. Det skickas sedan till den man är tomte till som sedan den 1/12 får öppna första paketet. Som en hemlig paketkalender =) ska jag erkänna så är nästan det roligaste att köpa paketen, men det är väldigt trevligt att öppna också. Jag kan ju lova att mina pojkar var väldigt noga förra året varje morgon med att leta upp rätt paket och var med när jag öppnade. Tur för mig var de inte så intresserade av innehållet ;) Är du sugen på att vara med? klicka då på julswapsloggan *pekar åt höger*

2 kommentarer:

Poohtra sa...

Hej !
Kikar runt till alla som är med i Julswappen. Kanske blir du MIN eller jag DIN tomte? Spännande.
Kramar från Petra

Johanna sa...

Ja det ska verkligen bli kul med julswappen i år! kul att så många är med:)