torsdag, augusti 03, 2006

Ingen lust

Jag har totalt ingen lust alls till nånting!!!! Jag vill inte blogga, maila, scrappa, fota, laga mat, äta, gå ut, inte ens shoppa!!! Har ingen sug på nånting jag är bara trött!!!!!
Kanske det är för att jag har mens... eller för att jag bantar... eller för att jag inte fått sova de senaste nätterna...

Olivers inskolning går sådär...

Paketet som stod i köket var dötråkigt :( såå besviken jag blev... ett par supertråkiga champagneglas som jag inte ens gillade *sur*

Hoppas på bättring
//Julia

8 kommentarer:

Våra vanliga dagar sa...

Ojoj det låter inge vidare, när man inte ens har shoppping-lust brukar det stå illa till... Fast man blir ju rätt slut bara av att vara allmänt orolig om det inte är på topp med barnen, tänker på inskolningen, om inte den går så bra som man önskar. Ska vi sikta på att ses nån eftermiddag nästa vecka, denna vecka har ju mina kids bara "bott" i granngården här... Vi hörs! Häslningar Camilla & co

Anonym sa...

Hoppas att du snart känner dig piggare.

Våra vanliga dagar sa...

Hej!
Ska vi sikta på att ses på onsdag? Vad har ni för dagis-tid då? Passar det bra nån gång efter 14 för er? Hos oss? Blir kul!
Vi hörs! Hälsningar Camilla & co

Sandi sa...

Usch nä, vad trist!
Du längtar nog efter hösten ;D
Kram

Våra vanliga dagar sa...

Det blir bra det, vi ses hos oss då! Ska bli skoj! M&A berättade att de sett Oliver på dagis, de ser fram emot besöket... Hälsningar C&co

Emma sa...

Nä va trist! Hoppas att du mår bättre nu!

Våra vanliga dagar sa...

Friska än! Peppar peppar... Krya på sig till O och hoppas ni andra klarar er! Är det rejält eller lugnare förlopp?

Emelie sa...

Så trist att du känner dig så där, hoppas du snart får lusten och orken tillbaka.
Kram