fredag, juli 28, 2006

Bröllopsdag!!

Idag firar jag och M 5-årig bröllopsdag :) Vi ska fira lite ikväll när ungarna har somnat. M har ställt ett paket på bänken nere i köket men har inte sagt något... Jag tycker nog att man ger presenter eller åtminstone säger varsågod så jag tänker inte öppna det förrän han säger något!! Själv har jag inte handlat något än men ska ner på stan idag men jag har ingen aning om vad jag ska köpa.

Igår var vi (jag och barnen) i Kupolen och shoppade. Vi hade trevligt sällskap av C & co, tack för ännu en trevlig dag!! Tyvärr var inte mina pojkar på sitt trevligaste och roligaste humör och det blev en hel del mutor och hot. Men en ganska tillfredsställande tur blev det. En hel del nya höstkläder till Oliver, present till A som har kalas på lördag och en ny väska till moi. En handväska med lång rem så jag slipper bli tokig på den som bara ramlar ner från axeln hela tiden.

Ha det gottis!
//Julia

4 kommentarer:

Kottemor sa...

aaah en sån go liten Oliver ni har!!:)
Vi har en likadan fast modell 5åring,mysigt är det!

Många grattis på 5års dagen!

kramar

Sandi sa...

Grattis i efterskott på bröllopsdagen!
Kram S

Våra vanliga dagar sa...

Hej på er!
Hur har ni det? Har ni börjat inskolningen/återskolningen?
Med oss är det bra, jag jobbar och barnen har tagit lite mera semester och är hos farmor och farfar, få se om de går till dagis nån dag denna vecka eller om det blir först nästa.... Skönt iallafall att jobba i lugn och ro utan hämtningar och lämningar.... hur går det med den andra bloggen, sist jag kikade in hade du inte uppdaterat...? Heja heja!
Här går det dock inte nå värst ännu med vikt-satsningen men köpte lite nya kläder i hopp om inspiration.... Hej hej, vi hörs! C&co

Våra vanliga dagar sa...

Hej igen! Jo det är ju lite ångestladdat det där med inskolning/överskolning/återstart, låter iallafall som det går skapligt bra! Är det många andra barn där nu också eller är det ganska lugnt? Får se om M&A tänker vara med farmor o farfar hela veckan denna vecka eller, nästa vecka är de iallafall på plats och rättså långa dagar...