tisdag, juli 04, 2006

Zoo och shoppingtur

Igår var vi till Eskilstuna Zoo. Pojkarna tyckte det var jättekul och spännande men det var en aningens för varmt. Alla djur låg bara och jäste i värmen :) Båda pojkarna tyckte nog det var roligast på tivolit med karusellerna. Jag och Oliver åkte Masken och det gillade han, det bara lyste ur ögonen och tjöt av skratt. Sen åkte vi ett tåg och nån annan grej som bara gick runt och då fick Alvin åka också. Jösses vad han skrek när vi skulle gå av :( han ville bara åka mer och mer. Tur att det var halva priset med MedMera-kortet!! Det blev en lagom lång dag och vi var nöjda när vi åkte hem.

I lördags åkte jag till Leksand för att gå på scrapp-mässa, Papperskraft. Det var trevligt men jag var inte där så länge utan jag handlade det jag ville ha sen åkte jag vidare till Kupolen i Borlänge. Där köpte jag ett par byxor till mig själv och födelsedagspresenter till Oliver. Han fyller ju snart 4 år!!! Det blir Batman-lego, turtleshelikopter och en mini-scooter med tillhörande skydd. Det blir han nog mer än nöjd med :) Hoppas jag...

Ha det gottis!!
//Julia

2 kommentarer:

Emelie sa...

Låter som Oliver kommer bli glad över sina presenter han ska få på sin 4 års dag, tänk vad fort tiden går.
Fhilip ska på 4 års kalas hos Malte idag.
Hade ni det bra på Helsingforskryssningen?
Åkte ni med Silja Line?
Ha det så skönt i sommarvärmen
Kram Jeanette

Sandi sa...

Tänka sig... 4 år, fy vad tiden springer iväg med oss!
Hoppas allt är bra!
Kram Sandi