onsdag, juni 28, 2006

Helsinki here we come!

Å det bara regnar och regnar. Nu har det regnat i 2 dagar *blä* så vi sitter bara inne och pysslar. Alvin har blivit förkyld så det gör inte så mycket att vi sitter inne. Men vi har bokat en kryssning till Helsingfors *jippi* nästa vecka åker vi. Det ska bli skoj för det är många år sen jag åkte senast. Ungarna ska med så det blir en lugn resa :)

Midsommarhelgen kom och gick. Vi var ute i skärgården (såklart) och hade fantastiskt väder, god mat och hela familjen! Precis som midsommar ska vara :) Men jag har verkligen legat på latsidan med kameran. Jag har nästan inte tagit några foton alls...

Annars händer det inte så mycket i livet... Jag har scrappat en ny sida :)


Alvin när han kör sin lilla bil, han koncentrerade sig så mycket på att låta som en bil att han glömde bort att köra den :)

Ha det gottis!

Julia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken underbar sida!!!

Anonym sa...

Vad söt han är med sin bil!

Mindi sa...

Vad skoj att åka till Helsingfors. Tar ni med barnen? Vad går en sån resa på? Vi har tänkt åka till Åland i sommar... barnen vill så gärna dit igen. ;)

Kram kram

~Karin~ sa...

Hej vännen!
Måste ju spana in o se hur ni har det! Härligt med en kryssning :-)

LOn är superfin! Jag måste verkligen ta mig tid å scrappa lite...var alldeles för länge sedan!

Kul att du hälsar på mig då och då och skriver en liten hälsning :-) Jag är ju lite periodare vad gäller bloggandet o nu är jag inne i en bra period *ler*

Nu ropar min kudde på mig!
stoooooooor kram /Karin

Zarah sa...

Vilken SNYGG layout! Du har ett så fantastiskt sinne för färg och form, du! :D