måndag, juni 19, 2006

Semester

Idag är Magnus första semesterdag! Det firar vi med att åka på shopping till Västerås :) Jag har varit krasslig i helgen med halsont och tung i kroppen. Det var inte roligt alls, nu är halsvärken borta men jag är fortfarande trött. Det kan ju bero på att man inte får sova ordentligt. Barnen sover inte så bra om nätterna. Det är ju både ljust och varmt. I lördags skulle vi åka till våra vänner och gå och bada på stranden vid deras hus. Men efter ca en timme var jag tvungen att åka hem. Jag var helt matt och orkade inget alls.

Just nu läser jag en bok som är så himla bra!! Jag lånade den på bibblan i lördags och har läst 3/4 av den redan. En svensk författare; Mari Jungstedt och boken heter Den du inte ser. Om du gillar kriminalromaner typ Lisa Marklund så ska du definitivt läsa den här med!! Det känns så tomt utan böcker sen skolan tog slut och hela tiden känns det som att jag måste göra något. Men det försvinner nog snart. Tänk nu är jag ledig till 28/8, såååå härligt :)

Idag verkar det lite mulet så det blir en perfekt dag att shoppa på :)

Ha det gottis
//Julia

1 kommentar:

Emelie sa...

Underbara foton på dina härliga killar.
Skönt med semester.
Toppen att killarna kan vara hemma hela sommaren med dig.
Så Oliver börjar på Trollet sen.
Hoppas han kommer trivas där.
Måste säga det igen, du är helt fenomenal på att göra så fina scrapp LO´s, heter det så?
Ha en skön sommar!