fredag, juni 09, 2006

Skolavslutning!!

Å vad det är varmt och skönt idag!! Så underbart härligt och så är det skolavslutning. Jag och pojkarna har varit och lunchat med la familia idag, min brorson Erik slutar nian och vi firade lite extra. Vi brukar alltid träffas och ta en fika efter skolavslutningen men idag var det lite extra speciellt. Själv hade jag min sista dag igår, så nu är jag officiellt arbetslös men jag säger att jag har sommarlov för det är så det känns.

Jag tänkte visa lite bilder från när vi var i skärgården förra helgen :)

Pojke i flytväst

en till pojke i flytväst

Kapten Oliver

Min fina pojke


En sjuk liten Alvin


Pojkarna mumsar goda bär; björnbär, jordgubbar och blåbär


Så här ser de ut när jag frågar om de inte kan se lite glada ut :)


Den galna hunden


Igår var vi till lekparken här bredvid och jag fotade givetvis där med :) Oliver börjar tröttna på mig och säger åt mig att sluta knäppa kort!!

Alvin gungar på en häst

Man blir väldigt glad att få leka och klättra

Klättra klättra klättra

En rutschkana som man kan klättra på lite hur som helst

Slutligen ska jag visa lite scrap :) En sida som jag gjorde igår


Sen får ni titta på dessa godbitar! De kom i brevlådan idag, I löv them :)


Färdig för idag!!

Ha det gottis

//Julia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sommarkramar kommer från oss .. är inne hos mina goá vänner och hälsar glad sommar, nu har värmen kommit till oss och vi njuter i högsta grad, kom å kolla min blogg så får du se

Anonym sa...

Jättefina bilder på pojkarna. Dom är ju så söta och otroligt lika Magnus båda två - klokrent.

Kram // Vicky