onsdag, maj 31, 2006

Scrappat

Jag har scrappat! Vad ska man göra annars när det bara regnar, ungarna är på dagis och jag är klar med uppsatsen (som ska vara inne imorgon)



Imorgon tänkte jag och ungarna åka till Kupolen och shoppa lite, båda knattarna behöver nya byxor och jag behöver ett nytt fotoalbum att sätta alla scrapsidor i. Sen tänkte vi ev åka ut i skärgården på fredag, Magnus jobbar så han får vara hemma. Men allt beror på vädret, jag vill inte åka i värsta gunget, jag blir så lätt åksjuk.

Nu har jag inte så mycket mer att tillföra idag :)

Ha det gottis!

//Julia

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej va fint du har gjort!
har börjat jag me men med digital scrapping .. ska komma i gång med det vanliga oxå snart!
ha en bra sommardag!
kram

Anonym sa...

Wow vad snygga sidor du har gjort!!! Kram Sara

Sandi sa...

Gomorron, superfina alster, som alltid!
Kram Sandi