tisdag, maj 09, 2006

Semester!!!

Tentan i fredags gick okej, tror jag... vi får inte veta än, kanske om tre veckor. Men det kändes okej, ett godkänt iaf. Men fy vad trött jag var efter, jag gick från tentan vid 17.30 och låg i soffan hela kvällen :)

Men helgen var underbar, inget att läsa och underbart fint väder. Magnus var borta hela helgen men vi klarade oss ändå. Vi har varit ute och lekt mycket, det märks på ungarna att de blir trötta av solen och jag med. Idag ska jag ner på stan och gå på bibblan, köpa solkrämer och kolla om jag hittar några shorts. Vi åker till Kreta på torsdag morgon!! Det ska bli jätteskönt och det första jag ska äta är Grekisk sallad och tzatziki *mmmmmm* Imorgon är ungarna lediga från dagis och Alvin ska till tandläkaren, sen ska vi packa resten av dagen.

Ha det gottis!
//Julia

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ha det så underbart på Kreta och ät massor av tsatziki och Grekisk sallad! Jag är absolut inge avis alls *håller fingrarna i kors bakom min rygg*
Kram på dig
Jeanette

Sandi sa...

Så härligt, jag vet inte om ni åker idag eller kommer kanske rent av hem idag, men jag önskar er en härlig semester i alla fall.
Kram Sandi