måndag, maj 22, 2006

Hemma

Nu är vi hemma igen! Det var en underbar semester och jag längtar tillbaka, vad är detta för väder egentligen?! Allt gick toppen och ungarna har varit såå underbart snälla och goa :) Det kunde inte ha varit bättre, eller jo, hemresan var försenad 2 timmar och det var inte så roligt. Planet lyfte äntligen vid 1-tiden på natten *suck* flygresan tog ca 4 timmar och vi var äntligen hemma vid 8 på morgonen *zzzzzzzzz* Ungarna sov inte så bra, blev ju väckta hela tiden och en annan slumrade bara på planet. Så jag var vaken ca 1 dygn, när vi kom hem trodde jag och Magnus att vi skulle sova lite hela familjen men icke då! Oliver var så glad över att vara hemma så han höll igång hela dagen. Alvin var dock väldigt trött och sov mellan 9.30 - 15. Jag och Magnus turades om att sova under dagen.

Just nu sitter jag och skriver på min uppsats, den ska vara klar om 9 dagar. Jag jobbar på så kanske den är klar tidigare :) Jag skriver om barnbokens betydelse och vår kära Astrid Lindgrens böcker. Jo, jag fick godkänt på förra tentan iaf :) Skönt att inte behöva göra om någonting. Nu ska jag fortsätta skriva...

Ha det gottis!
//Julia

2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Välkommen hem :) Ser framemot en massa härliga bilder från er semester :)

Kram
/H

webmosterhelene sa...

Tack för berömmet över min pekbok. Jag har köpt denna pekbok från Åhléns, kostar 32 kr... Gillar den massor! Och funderar på att gå och köpa en eller två till, gillar flikarna nämligen *s*

Kram