onsdag, maj 24, 2006

Stundade helg

Imorgon är det helgdag, ingen större skillnad egentligen. Magnus har skadat knät och har varit hemma, dagis var stängt idag så knattarna har också varit hemma. Men jag är klar med min uppsats!!! Helt otroligt :) Den ska inte vara inlämnad förrän om en vecka, och jag är klar!! Jag har jobbat stenhårt kan jag lova, har inte kunnat släppa den alls förrän den blev klar, har tom drömt om den *hihi*

Nu blir det semester över helgen och sen ska jag läsa den igen på måndag och kolla om jag ska ändra något. Jag ska göra mitt bästa att försöka få ut lite bilder från vår semester på Kreta men jag har 715 bilder att gå igenom, det tar ju en stund... Nog för att många är ganska lika men ändå...

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på den nya serien på 3:an, Close to home, hoppas den är något att se på

Ha det gottis!
//Julia

2 kommentarer:

Emelie sa...

Välkomna hem!
Åh så nyfiken på foton från resan, berääta mer, hur var allt, vad har ni gjort ja förutom badat solat och ätiti god mat (inte avis alls, håller fingrarna i kors)
Tack än en gångför Timeas fina väska, jag är så nöjd och alla som ser den beundrar den så mycket!
Hoppas du såg min insättning till ditt konto.
Kram Jeanette

Sandi sa...

Välkomna hem.
Nej, hihi, jag blev inte ett dugg sugen, faktiskt.
Kram Sandi