tisdag, juni 13, 2006

Vääääärmebölja...

Det är så varmt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jo det vet jag! Ner i källaren där det är svalt och en aning kallt faktiskt. Jag vill inte vara den som klagar på sommaren men... nu är det faktiskt lite för varmt för man kan ju inte ens sova om nätterna. Ungarna vaknar om varandra och dricker vatten som tokar!! Men det ska tydligen bli svalare imorgon *aaaahhhh*

Ungarna har så gott som slutat dagis, de ska bara gå på avslutningsfest på torsdag. Det känns så onödigt att de ska vara på dagis när jag bara är hemma och gör ingenting. De trivs gott att vara hemma :) Oliver ska börja på ny avdelning efter semestern, i augusti, på Trollet. Han har fått vänta ca 1 år på en plats där, det har varit så fullt och nu märks det att han verkligen behöver vara med äldre barn. Han går ju fortfarande kvar på småbarn. Jag hoppas att det ska gå bra men vi räknar med att det ska ta tid.

Jag har scrappat igen :) I helgen som var hann jag få till en sida och denna gillar jag själv väldigt mycket. Min lilla godbit :)

En till som jag gjorde igår, men är lite missnöjd. Jag har kommit på att jag ska inte skriva och kladda själv för det bara förstör :( Den hade varit mycket snyggare med en annan rubrik och text. Men nu ser den ut så här. Jag har scannat den och hela får inte plats i apparaten, det är skarven ni ser på bilden efter att jag har satt ihop den i PS.


Ha det gottis!

//Julia

3 kommentarer:

Suss sa...

Kikar in och läser lite.
Härliga bilder från Kreta! Jag har varit där väldigt mycket innan barnen. Var var ni?

Kram!

Sandi sa...

Tjena!
Inte klaga på den efterlängtade värmen nu Julia!!
Kram Sandi

Zarah sa...

Ååååh... SNYGGA layouter - som vanligt! ;D

...och jag tycker absolut som du - det är FÖR varmt! (Jag gillar när det är 18 grader, ungefär...!)