måndag, juli 24, 2006

En ny vecka och en ny blogg

Så har helgens kalasande kommit och gått!! Det har gått jättebra och Oliver är mer än nöjd med sina presenter. Jag kan säga så mycket att vi har en liten superhjälte här hemma nu *ler* Detta är sista semesterveckan för barnen för nästa vecka börjar de på dagis igen. Oliver ska skolas in på Trollet och Alvin ska tillbaka till sin avdelning. Jag börjar inte plugga igen förrän 28/8 så vi har god tid på oss att börja trivas och känna sig hemma på dagis :)

Jag har skaffat mig en ny blogg! En för min viktminskning. Mycket avslöjande. Men förhoppningsvis en spark i baken att forsätta gå ner och nå ett bättre hälsosammare liv!! Länk finns till höger --->

Nu ska jag ner och diska och sen börja med matlagning!!

Ha det gottis!
Julia

1 kommentar:

Mindi sa...

En sån blogg borde jag också skaffa mig... hrm.

Hoppas att allt är bra med dig i värmen?

Stor kram
M I N D I