lördag, januari 06, 2007

Tack

Tack snälla alla ni som grattat mig till graviditeten :) Jag var ju tvungen att göra det offentligt när min svägerska såg på mig att jag var gravid *hmm* Jag gick in i v 16 igår och mår hyffsat bra. Vi ska på UL den sista denna månad och det ska bli så spännande!! Oliver är så nöjd över en bebis och vill helst att den ska komma ut nu.

Alvin är lite krasslig igen *suck* men lite feber och är surig mest hela tiden. Oliver mår bra och pratar och pratar och pratar, ibland tror jag att mina öron ska trilla av. Jag undrar just vad han har fått det ifrån??? ;) Ni som känner min man vet vad jag tänker på...

Annars händer det inte så mycket. Jag ska upp till högskolan någon gång nästa vecka och försvara vår uppsats och samtidigt ifrågasätta någon annans, lite dåligt att vi inte fått veta något än, om tid och så!! Sen är jag ledig v 3, M är också ledig så det blir en familjevecka men vi ska nog bara vara hemma och ta hand om varandra :)

Ha det bra alla!!
//Julia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå! Tycker du att Magnus pratar mycket och Oliver har ärv kackelmaskineriet från sin far *ler*. Spännande med ultraljud. Vi får väl hoppas på en tjeja den här gången eller hur? Kram Kram

Anonym sa...

Hallå hallå!
Det var inte igår. Får ju börja med att säga jätte grattis!
Vad kul för er.
Hoppas allt är bra med er. Här springer allt bara på.
Kram från Sara och Tea