måndag, september 10, 2007

Fortfarande inte

någon IKEA-katalog i brevlådan.... vad är detta?! Garderoben är halvstädad, gissa vem i detta hushåll som städat/rensat sin del?! Jo jag så klart :) makens sida är fortfarande lika stökig och därför blir det inte omorganisera heller!

De stora pojkarna är på dagis, började för en vecka sen och det har verkligen gått kalasbra!! Nu går de på samma avdelning och det känns tryggare för dem båda. A vill absolut inte gå hem när jag kommer och häntar dem, jag får inte ens hjälpa honom att sätta på sig jackan.

Annars händer inte så mycket här hemma, dagarna rullar på! Igår var jag på min första Me and I visning (tack Jeanette!) och det var hur mycket fint som helst och jag hade jättesvårt att bestämma mig... var ju tvungen att begränsa mig, ville egentligen handla mer än jag gjorde.

1 kommentar:

Våra vanliga dagar sa...

Tack för smurf-tipset!
Undrar om vi måste beställa IKEA-katalogen via hemsidan, man kan göra det, de har tydligen svikit Avesta denna gång...
Hälsningar Camilla