fredag, september 21, 2007

Lite sliten

Känner mig trött och sliten, när O och A är på dagis så orkar jag inte göra någonting! Vill helst ligga med G i sängen hela tiden :) han sover så bra när de är på dagis, konstigt när det är så tyst i huset ;)

Har nu beställt IKEA-katalogen från deras hemsida (tack för tipset Camilla!) och hoppas den kommer snart. Här även beställt en bakbok, med en massa goda cupcake-recept. Trodde att den skulle komma denna veckan men icke! Har kommit in i värsta bakstimmet :) Men jag lägger det i frysen innan jag hinner äta!

Vi hade kalas i söndags för mellanpluppen som fyllde hela 3 år!! och då gick det åt en hel del bakat, så nu kan jag fylla på igen :)

Vi ska ha dop för G den 27/10 och jag ska göra inbjudningskorten själv, tänkte jag om jag hinner dvs. Jag gillar ju att pyssla

3 kommentarer:

Mindi sa...

Heeeej!

Kikar in till dig och det slår mig att det var alldeles för länge sedan.... Hoppas att allt är bra?

Kram kram
M I N D I

Anonym sa...

Åh dop så skoj. Kul att träffas om en vecka :-)

AnnaHanna sa...

Hej!
Förstår om du är trött :-)
Men det är väl bara att passa på att sova när de andra är borta. Allt annat får du spara till nästa liv. (jag veet - lätt att säga men svårt att göra)
Kram //Anna