måndag, november 17, 2008

underbara pojkar

Helgen som var, var jag och pojkarna ensamma hemma då pappan var på fotomässa och på kryssning med jobbet. Jag var lite orolig innan eftersom de kan vara ganska intensiva när de kommer igång. Men det har gått hur bra som helst och vi har haft en härlig helg tillsammans! De har lekt lugnt och fint (med lite bus ibland men det måste man ju få). I lördags var vi till Kupolen och kikade lite, vi tog en katalog på leksaksaffären och det har kryssats en hel del sen vi kom hem ;) önskelistan lär bli lång i år!

Jag köpte jättesöta hjärtformade non-stops i godisaffären i Kupolen (alla röda) och ska använda dem till bakning. Så igår bakade vi chokladmuffins med fina hjärtan på, A's kommentar var bäst: "De där blir fina, JÄTTEfina!" och det blev de också och goda.

Till helgen den här veckan är det jag som får åka bort :) Jag ska på scrapträff uppe i Dalarna, hela lördagen och halva söndagen. Det ska bli jätteskoj och skönt att få komma iväg själv en stund.

Inga kommentarer: