onsdag, maj 06, 2009

vad ska man säga?

Ja en av pojkarna är sjuk igen *suck* A har hemsk hosta och snorig, ingen feber men han mår verkligen inte bra. Vi har aldrig varit så mycket sjuka som vi har varit i år! Men kanske vi får igen för att vi alltid klarat oss så bra tidigare? Lilla G var ju krasslig förra veckan men var mest snorig och nu har det som sagt drabbat A, hoppas bara vi andra klarar oss. Det som är mest tråkigt är att just de dagar vi varit sjuka har de ringt och behövt vikarie på en skola, och typiskt att maken haft viktiga möten på jobbet :( Jag hoppas att de inte ger upp om mig iaf!!

Annars ser vi fram emot att få flytta :D Brorsan har fick sitt hus i måndags och köket är redan utrivet! De har lärt sig från förra gången att rusta köket innan de flyttar in ;) Jag/vi längtar så tills vi får flytta och jag har börjat packa ner grejer i kartonger, allt som vi inte använder så ofta. Det kommer bli mååååånga lådor kan jag lova :D Någon som är intresserad av blomkrukor? Jag har ofantligt många och endast 3 levande växter i hela huset :)

Nu vill jag ha tillbaka det fina vädret också!!

Inga kommentarer: