onsdag, juni 24, 2009

flyttade och klara

nu har vi flyttat in i vårt nya hus! Maken är och städar det sista i radhuset och sen är det över :) Men huj vad vi har att göra framöver... det tog 2 dagar att flytta över alla grejer + att handla lite nytt på IKEA och 1 hel dag att städa. Och vi är helt slut både jag och maken, vi har inte haft någon barnvakt heller så jag har inte hunnit göra så mycket. Men vad vi trivs!! Det är så stort att jag tappade bort barnen flera gånger de 2 första dagarna ;) ni skulle ha sett mig när jag sprang runt och letade efter G och han hade gömt sig i hallgarderoben :D De andra två svarar ju iaf när man ropar. och trädgården sen.... så stort och härligt! Studsmattan används flitigt och alla uteleksaker används flitigt, blev bara lite svettig idag när G klättrade upp på min cykel... tur man är snabb! Nu ska vi leta på laddaren till elmotorcykeln så den får sig en tur också!

Nuuuuu ska jag nöjt krypa ner i sängen. bilder kommer nog så småningom

kom gärna och hälsa på så maken får köra kaffemaskinen :) *karlar och maskiner*

2 kommentarer:

Våra vanliga dagar sa...

Vi ser fram emot att komma på besök! Hälsningar Camila&co

Monica sa...

Välkommen! Så roligt att vi nu är grannar!

Hela familjen kommer förbi imorgon förmiddag. Vi tar med oss fikabröd så kaffemaskinen kommer väl till pass.