lördag, september 11, 2010

buzzador

För ett bra tag sedan gick jag med i Buzzador, det är ett nätverk som låter medlemmar testa nya produkter. Det enda kravet är att man ska buzza om det, alltså att man berättar om produkten, delar ut ev. prover och även berättar om Buzzador.

Jag har tidigare fått prova ansiktskräm, och nu ska jag få prova Lovefilm. Hos Lovefilm kan man hyra filmer, man får dem i brevlådan och postar sedan tillbaka dem. Låter väldigt enkelt.

Nu väntar jag hem en film till mig och en till pojkarna (jag betalar inget för att få prova) och när jag skickat tillbaka dem så ska jag få två till filmer att prova.

Man skulle göra en önskelista med filmtitlar med minst 15 filmer och sen skickas några från listan. Den första filmen jag får är en thriller och den verkar jätteläskig... jag skulle ha tittat på trailern innan jag bokade den, inte efter...

Det är jätteroligt att få prova olika produkter och tjänster! om du är sugen på att gå med så kan du följa den här länken: Buzzador

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter jätte spännade! Jag ska kolla upp länken, tack för tipset
kram
Sara

Anonym sa...

kul! jag ska också buzza film
lollo