torsdag, september 16, 2010

case 39

idag på förmiddagen tittade jag på en av filmerna jag fått från Lovefilm genom Buzzador. Den heter Case 39 och handlar om socialarbetaren Emily som "räddar" en flicka från hennes föräldrar och låter henne sedan bo hos sig. Efter ett tag visar det sig att den här flickan är annorlunda och kanske Emily inte gjorde rätt när hon tog flickan från sina föräldrar.

Jag hade förväntat mig en riktigt läskig rysare men blev ganska besviken, visst var den läskig i vissa delar men när filmer går över att bli overkliga så tappar jag fort intresset. Ska det vara overkligt så ska det vara det hela vägen och från början, inte mitt i filmen.


är du också sugen på att prova film från Lovefilm.se? Använd presentkod: FILM09 så får du prova 4 gratis filmer
efter 1 månad går det över till ett abonnemang som kostar 99 kr per månad, om du inte säger upp det själv!
vill du bli Buzzador? klicka här

Inga kommentarer: