måndag, december 27, 2010

mellandagar

Nu har julhelgen kommit och gått. Alla pojkar har fortfarande fullt upp med alla julklappar och julafton fick betyget: den bästa någonsin. Det blev mycket lego i julklapp, Harry Potter, Toy Story och Lego City. Så den här mamman har ont i fingertopparna efter allt byggande :) Pojkarna har även fått tv-spel och DS-spel som de är väldigt nöjda med.

tyvärr fick A feber på juldagen och in på annandagen, men vi har varit hemma och tagit det lugnt. Synd bara för honom att han inte orkade leka med sina saker på juldagen. Maken jobbade annandagen och nu är det vardag igen, stackarn. Han får aldrig vara ledig den här tiden på året och är minst sagt utarbetad.

jag då, fick jag några julklappar? jo ganska många faktiskt! Min pappa har som tradition att gå in på Kicks och shoppa loss så jag fick lyxiga paket även i år :) Sen fick jag ett chokladfondue-set som ska invigas snart!

Inga kommentarer: