fredag, december 31, 2010

Gott Nytt År

idag är det sista dagen på det här året. Det har varit ett bra år och vi är fortfarande friska. Jag har en vän som är riktigt sjuk i bröstcancer och har inte särskilt långt kvar att leva. Just nu ligger hon än en gång inne på sjukhus och hennes familj (man och fyra barn) får vara utan henne. Det är händelser som dessa som gör att jag känner mig otroligt tacksam för det vi har!

Idag är en dag för eftertanke och reflektion av det år som gått. Jag gör mitt bästa att tänka på det som varit bra! även om vi också haft jobbiga tider.

om du vill veta mer om Linda och hennes familj så är hon otrolig på sitt bloggande, även hennes man har börjat blogga. Lindas bloggande har resulterat i att cancerfonden fått in över 100 000 kr till bröstcancerforskningen.
Linda
Lars

Inga kommentarer: