söndag, januari 25, 2009

det kan inte vara sant

men det är det! Vi är sjuka igen... O fick hög feber (40) i går em och har legat i sängen hela dagen, det är inte likt honom han brukar oftast vara relativt pigg och leka. A fick feber i dag på em inte lika hög som O men nästan 39, få se hur han mår i morgon. Roligt att vi fick vara friska en vecka ;) Nu orkar jag snart inte mer! Stackars barn...

Jag ska få gå in och jobba tisdag och onsdag i veckan och som tur är ställer mormodern upp och är barnvakt till ev sjuklingar. Det är första gången jag ska jobba på den skolan och jag vill verkligen inte börja med att tacka nej. Det ska bli jätteroligt och jag hoppas att jag inte blir för nervös ;)

1 kommentar:

meadagar sa...

Stackare! Hoppas de har kryat på sig. Och hoppas det gick bra med jobbet!