söndag, oktober 11, 2009

ändrade planer

Det blev inte något krattat nu i helgen. Igår bestämde vi oss för att möblera om lite här hemma. O och A fick varsitt rum nere och min dator fick gå upp i deras nu förra rum. Ett projekt som tog lite tid, men nu är alla pojkar nöjda och speciellt O som gärna vill stänga dörren och vara i fred.

Idag blev det badhuset för mig, O och A. Pappan och lilla G var hemma och skruvade ihop min bokhylla. Roligt var det på badhuset men det blev mycket folk vid lunchtid och då gick vi hem, helt nöjda. Dock är det lite skämsigt för pojkarna att byta om på damernas så nästa gång får pappan följa med också =)





jag tror minsann att jag möjligen anar ugglor i mossen...

3 kommentarer:

meadagar sa...

Vi måste komma förbi och kolla hur det blev.

Ha det bra! Kram!

Julia sa...

Ja det får ni göra! Är ni båda lediga på höstlovet?

meadagar sa...

Maken gör sin sista natt när jag blir ledig. Så från lunch på onsdag (och resten av veckan) är vi lediga hela familjen. Jag är faktiskt också ledig på fredag!