torsdag, januari 14, 2010

arbetslös = mysbrallor

ja iaf den här veckan =) Jag har gått i mysbrallorna hela dagarna *skönt* och när jag hämtat vid skolan så har jag dragit över täckbrallorna. Ganska skönt denna veckan att vara arbetslös, det är nog bara för att jag vet att jag har att göra nästa vecka. Då börjar jag läsa historia 1 på distans, jag kom inte in på svas som jag sökte i första hand. Men det blir sådär när man är sen av sig.

Schemat för historia ser helslött ut, inte mycket alls varje vecka men man kan ju bli lurad. Men det var inte många böcker på litteraturlistan heller. Bra för då kanske man kan jobba lite emellanåt också om det behövs.

De minsta killarna fick vara på förskolan 2 dagar den här veckan eftersom det är stängt idag. Det såg vi när vi kom dit i tisdags, tur att man är arbetslös... med den framförhållningen menar jag. Nästa vecka blir det varje dag på förskolan så jag får en chans att läsa alla roliga böcker jag lånat.

Inga kommentarer: