söndag, januari 03, 2010

God fortsättning

Nytt år och nya möjligheter, eller hur?! Jag är arbetslös igen men ska läsa Historia 1 på distans så jag har något att göra, även om jag fortfarande inte är speciellt sugen på att plugga än. Men jag är hopplöst trött på AF och kan behöva spara stämpeldagar.

Nåja, G var sjuk fram till dagen före julafton och sen blev A och O sjuka med hög feber på annandagen. Ett par dagar efter det blev jag sjuk, M har klarat sig men det är nog för att han har jobbat så mycket. Nu är han ledig en del och det är härligt att få lediga dagar tillsammans hela familjen. I går var vi i badhuset och på tisdag är det ett biobesök inplanerat.

Det var som vanligt väldigt roligt i badhuset och G fick följa med för första gången sen han var liten bebis. Han har varit så busig tidigare och en del gånger har jag varit ensam, och då vill man inte ha tre pojkar med sig. Han var väldans skeptisk mot att klä av sig inför några nakna främmande tjejer :) och grät en del innan vi kom till duschen, där blev det roligt iaf. Han gillade den där lilla duschen, men var återigen skeptisk när vi skulle gå ut till bassängerna. Efter en lång stund och lite fika så blev det roligt till slut. Men han kunde inte riktigt förstå att han inte bottnar överallt, jag skulle inte få ta emot honom när han åkte kanan i lilla poolrummet.

Jag hoppas vi hinner med ett besök i bowlinghallen också innan jullovet är över! Imorgon ska O till tandläkaren och sen är det labyrintbygge i snön på g.

Inga kommentarer: