fredag, april 21, 2006

Freeedag

Idag är det fint väder igen! Tack för det :) Igår var det ruskigt, snö och regn och kallt som 17 *brrr* Men nu är det bra igen och ska bli ännu bättre imorgon *jippi* Jag suger verkligen i mig all sol och vi är ute och leker så mycket vi kan.

Idag hade vi besök av Vicky och hennes Felicia, det var ett kort besök men vi hann fika lite iaf. Tack för besöket :) Hoppas att du tyckte om väskan!

När vi var och handlade idag så skulle Oliver få köpa en studsboll i en sån automat, han stoppade i femman och vred runt. Saken var bara att han hade sett ut en som han ville ha och det var inte den han fick. Han blev ganska ledsen och läppen hängde långt ner. Men den han fick var ganska häftig (tyckte jag) den ser ut som ett öga och lyser i mörkret. Nu ska jag säga att den är ganska bra ändå, enligt Oliver.

Alvin börjar bli lite förkyld och jag hoppas att han inte ska bli sjuk. Imorgon ska vi på dop

Nej, nu står båda grabbarna och hänger och grinar på mig

Hasta!
//Julia

1 kommentar:

mintid sa...

Hej! Kom hit från Sandis sida. Det var en fin liten motorcykel! Måste vara en höjdare att få köra den.
Ha det gott!