lördag, april 01, 2006

Lördag, snart söndag

Nu är det alldeles för sent för mig att vara uppe, men det är jag som får sovmorgon imorgon :) Måste ju skriva att vi har bokat resa!!!! Det blir en resa till Kreta i maj, å vad jag längtar. Det är faktiskt inte alls länge kvar...

Men jag är så trött nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, jag fick ett trevligt besked från CSN (tänk att man kan få det) jag har fått retroaktivt bidrag för barnen. Hihi, 3 månaders utbetalning blev ca 2500 kr, tack så mycket!! Jag trodde inte att man kunde få i efterhand men men bara bra!

Nu ikväll tittade jag och Magnus på Wallanders; Mastermind. Den var väldigt spännande så om du inte har sett den så måste du!!

Näää, nu måste jag krama kudden! Men vem bryr sig, det är väl aldrig någon som läser här ändå... kanske jag ska lägga ner detta...

Ha det gottis
//Julia

3 kommentarer:

Sandi sa...

Hallå ja :)
Så kul med en resa, hoppas ni får det bra.
Var på Kreta ska ni?
Du scrappar så finfina lådor så jag blir helt grön av avund!

Kram S

AnnaHanna sa...

Vad mysigt med en Kretaresa. Trevligt med extrapengar från CSN också - så oväntat som sagt.
Vi läser ju här - inte varje dag - men då och då, så du kan ju inte sluta nu :-)
Kram //Anna

Emelie sa...

Klart du inte ska lägga ner Bloggen!
Även om jag inte är hir varje dag så kikar jag ju in och tycker att det är så kul att ändå kunna ha lite kontakt nu när du inte är med ¨på listan längre. JA så man får veta vad ni gör och hur det går med studierna osv.
Jag tycker det är rätt skoj när andra vill dela med sig av sina vardagsliv.
Men åh, så skoj att få åka utomlands!!
Gissa om jag också vill göra det, men nej, i år så prioriterar vi badrum och kök och kanske lite nya möbler, man kan inte få allt man önskar, tyvärr.
Vilken superfin receptlåda!!
Du skulle inte kunna tänka dig göra en sån på beställning?? Pris ?
Den var bara såååå fin!
Vi ses väl vid dagis hämtinig kanske någon dag.
Ha det så gott vännen!
Kram Jeanette