söndag, april 16, 2006

Glad Påsk

Å nu är påsken snart slut... mycket godis har det varit *suck* Jag hade laddat upp med jätteskålen för jag trodde att det skulle dyka upp massor med påskkärringar här, men inte en enda. Vad får man göra? Jo, äta upp allt godis själv!
Igår var vi hos mina föräldrar och åt påskmiddag, massa gott och ungarna fick varsitt bamseägg med godis. Jag fick en chokladhare, en sån god Lindt *mmmmmm* Man blir aldrig för stor för påskgodis :)
Vädret igår var underbart härligt!! Vi var ute och lekte flera timmar, sen tog vi promenad till mina päron och hem med. Men vid 2 i natt så vaknade jag att Alvin grät, gick in dit, såg ingenting men kände.... kräks i sängen *urkas* Fy vad äckligt, stackars lilla killen :( Han hade ätit alldeles för mycket under dagen! Magnus fick torka eftersom jag är en sån där sympati-kräkare. Men det kom iaf ingen mer kräka, jag låg vaken länge för att vara säker, en hink neranför sängen. Man måste ju vara ganska snabb om man ska fånga upp det, de säger ju inte till de små liven. Men han verkar må bra idag iaf, så det var ju tur. Jag är helt sliten... tror att jag somnade om vid 4-tiden och Oliver vaknade vid 7.30 *zzzzzz* Ikväll får vi besök så det blir inte nå slöande i soffan heller.

Jag har scrappat igen, det gör jag så fort jag får chansen men visar inte allt här dock. Men den här är jag nöjd med, jag älskar detta fotot på Oliver :)
Ha det gottis!
//Julia

1 kommentar:

Mikaela sa...

Åh, vilken fin layout och underbart foto.