torsdag, mars 30, 2006

Vanlig torsdag

Idag har det varit en helt vanlig torsdag, jag har suttit hemma och pluggat sen hämtade jag ungarna på dagis och allt som vanligt. Vi har ännu inte kommit fram till något om Kreta-resa, vi har en fot i förnuftet och andra foten i känslan. Hmmm, vi har iaf lyckats komma fram till hur vi ska få ihop pengarna... Frågan är bara om det är värt det?!
Imorgon ska jag börja läsa litteratur inför lyrik-kursen och inser att jag har inte den boken som behövs, tänk vad jag är duktig på att planera! Jag har som vanligt scrappat lite :) Något måste man ju sysselsätta sig med på kvällen.


Denna ska jag faktiskt ha själv :) Inte nån present denna gången. Jag har så många recept som ligger i lösa papper. Nu ska jag scrappa de recepten och stoppa ner dem i lilla låddan *nöjd*








Sen blev det en sån här också, en vanlig LO på min lilla gobit :)

Ha det gottis!
Julia

Inga kommentarer: