söndag, mars 26, 2006

Söndag

Idag har jag varit ensam hemma nästan hela dagen :) Magnus tog ungarna och åkte till våra kompisar, Oliver och Alvin fick leka hela dagen. Jag själv har pluggat hårt, jag har ju en muntlig tenta imorgon *nervis* Ni måste hålla tummarna för mig!! Annars händer det inte så mycket... Vi funderar på en resa, till Kreta i maj, med våra vänner som Magnus var hos idag. Få se hur det går...

Jag har köpt en ny skrivare *hurra* så nu kan jag skriva ut finfina foton!! Den förra jag hade var inge bra, fotona blev så bleka och trista. Men nu är det så att om vi ska åka på semester så måste vi spara, stenhårt!! Ska ner till resebyrån imorgon.

Alvin har avslutat sin penecillinkur och det verkar som det har gått bra *peppar peppar*

Ha det gottis
//Julia

Inga kommentarer: