måndag, mars 20, 2006

JIPPI!!!!

Jag klarade tentan jag skrev i slutet av februari!!!! Jag vet inte resultatet än men jag räknar inte med mer än precis godkänt och det är jag nöjd med *lycklig* Nu på torsdag har jag en muntlig examination, jag ska redovisa en deckare och säga hur den skiljer sig eller liknar sin genre. Det är inte så jobbigt :) Nästa vecka på måndag har jag en muntlig tenta, då får vi en fråga på plats och ska svara på den, känns lite värre men helt okej. Till fredag nästa vecka ska jag skriva ett tre sidor långt PM om kursen vi läst nu. Det känns inte heller så farligt. Sen börjar jag med Lyriken *blärk* Det blir inte roligt alls!

Nåväl, Alvin mår bättre. Oliver blev sjuk han med och nu är det min tur *suck* Jag är förkyld men det sitter mest i kroppen. Jag har så ont i ögonen att jag inte kan titta runt utan måste flytta huvudet. Jag har haft feber i två dagar och är såååå trött. Tänk att jag ska må dåligt hela tiden, är det inte förkylning så är det magen *snyft* Jag orkar inte mycket mer...

Så det har inte hänt så mycket här, vi håller oss hemma för att bli friska.

Jag visar er lite som jag har scrappat :)














Ha det gottis!
//Julia

2 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis Julia !!
Jag menar till att du klarade tentan, men det trodde jag hela tiden om dig.. Kul..

Och nu hoppas vi att du snart ska få må bra igen, ni har haft det väldigt jobbigt nu den senaste tiden eller hur, med massa sjukdomar och så..

Men ta hand om dig och familjen så hörs vi snart..

Kramis Camilla

AnnaHanna sa...

Phä! Nä, det gick ju åt h**vete förstås :-)

Men grattis till att du klarade din tenta!
Fina saker du scrappat också. Smart det där med ljudböcker - jag gillar dem inte så jättebra men vad gör man när tiden inte räcker.

Kram //Anna