onsdag, februari 18, 2009

med risk för att upprepa mig...

så har vi sjuka i huset igen. Jag trodde allvarligt på att vi inte kunde bli mer sjuka men ack så fel jag hade! När jag hämtade A på förskolan så satt han i soffan och såg ledsen ut, jag frågade vad som var fel och han bara skakade på huvudet och fröken som satt bredvid sa att han varit tyst mest hela dagen. Den andra fröken sa att han först inte ville äta vid maten men åt till sist iaf. Vi åkte hem och febern kom på em, han har legat hela resten av dagen i soffan :( Jag såg direkt när jag såg honom på förskolan att något var fel, lite synd att inte personalen ringer när de ser att han inte är sig själv och de vet att jag är hemma.

Idag har jag sökt två jobb som jag inte vill ha, eller rättare sagt ett som jag inte vill ha och ett som jag inte är kvalificerad för. Bara för att söka liksom.... dötrist. Men nu har jag två jobb på min lista jag ska lämna in i morgon.... dötrist.

1 kommentar:

meadagar sa...

Lider med er!
Det är så tråkigt med sjuka barn. Speciellt nu när det är så underbart uteväder med snö och picknickmöjligheter.
Kram på er!