söndag, mars 01, 2009

sportlovet är slut

Det har varit skönt att vara ledig den här veckan, även om pojkarna har varit rastlösa trots att vi har aktiverat oss. Vi har även haft lite kompisar över på lek under veckan :) alltid lika trevligt.

Idag har vi hemma hos familjen G och det var verkligen evigheter sedan... väldigt trevligt var det iaf. Barnen blev lite högljudda och livliga men alla var glada mest hela tiden och det är ju det viktigaste :) Hoppas vi kan ses snart igen!

Imorgon början skolan igen! Ska bli skönt att få lite struktur på vardagen igen och jag hoppas verkligen att jag kan få gå in och vikariera lite mer, det är så tråkigt att gå hemma. AF på tisdag och första möte med min handläggare, de har ju inte bråttom om man säger så. Jag har varit arbetslös sen 19/1.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vinkar ifrån Enköping. Har tänkt höra av mig en si så där 1000 ggr, men det har varit rätt mycket på slutet för våran del. Men vi lever och mår bra och boendet i nya huset börjar sakta med säkert ta form. Kram från oss! Vicky