söndag, mars 15, 2009

husvisning

Idag har vi haft husvisning och det gick bra! Ett par som inte dök upp och inte hörde av sig, men det är väl sånt man får räkna med. Vi har nu ett väldigt välstädat hem :) Vi har slitit så svetten runnit och blodet flutit, ja jag klev så illa på en del av dammsugaren att jag fick ett halvt cm djupt hack i hälen *aj* Sen fick jag städa resten av dagen på en fot och den andra på tå = ont i båda benen.

O är rejält trotsig just nu och kan inte ta en tillsägning öht, det är jättejobbigt för det blir bråk nästan varje gång och det enda som funkar är att beslagta saker från honom. Först då förstår han att jag/vi menar allvar. Men det är verkligen inte roligt!! Jag avskyr att vara osams med barnen :(

Håll tummarna att vi får många fina bud i veckan!! ;)

Inga kommentarer: