onsdag, september 14, 2005

Idag är ingen vanlig dag...

nej, för det är min födelsedag! Idag fyller jag 30 år!! Det känns i hela kroppen *ler* jag är jättetrött, tung i huvudet, stel i hela kroppen och känner mig sliten. Tänk att det skulle bli sån stor skillnad ;) Kanske det är mentalt...
Jag har redan blivit uppvaktad av min härliga familj; jag fick ett vackert halsband och örhängen från Pilgrim (som jag ska byta *fniss*) Tidigare i morse kom en kompis och överraskade med paket, det hade jag inte väntat mig. Jag fick ett paket med en tidning och lite godis som jag skulle ha nu på förmiddagen och sen kommer de (Linda och Gabbis) och hämtar mig vid 12 då vi ska luncha efter det ska jag få gå på skönhetssalong!!!! Åh så härligt, jag får massage och bubbelbad och valfri behandling. Lyx mitt i veckan!!
Ska göra lite tårta sen även om vi ska ha kalas på söndag, då fyller Alvin 1 år så vi dubbelfirar!

Ha det gottis!

3 kommentarer:

Mindi sa...

G R A T T I S ! ! ! ! ! !

Kram kram kram!

AnnaHanna sa...

Ilar in och önskar GRATTIS strax innan det blir nytt datum.
Hoppas du haft en toppendag.
KRAM //Anna

jenn sa...

Grattis i efterskott.... från en annan som snart fyller trettio ;-)

*kramen*
jenny