söndag, september 11, 2005

Vilken dag...

Idag har jag...
postat ett paket, jag gick upp på stan efter att mormor och morfar hämtat båda grabbarna. Sen strövade jag runt för att hitta en 30-årspresent till en kompis=hopplöst! Blev en fin blomma och så får hon en tavla som jag scrappat med bilder på hennes dotter. Vi var hem till henne och firade henne lite och käkade smörgåstårta, helt barnfria. Det var väldigt skönt men kändes konstigt att inte ha någon att ta hand om så jag fick hålla i hennes 4-månaders dotter lite istället. Därifrån åkte vi till mormor och morfar för att hämta kidsen, Oliver har fått en jättefin Duplo-borg, han sitter och leker för fulla muggar! Nu ska jag börja göra mig i ordning för jag ska på FEST!!! Och dricka ALKOHOL!!! Skojjigt värre, hoppas jag inte blir för tokfull bara *asg* Får väl berätta imorgon hur det gick

Ha det gottis!

Inga kommentarer: