måndag, september 19, 2005

Pust, kalas idag igen :)



Idag fyller min lilla unge 1 år!!! Det kan inte vara sant att det har gått ett helt år sen han föddes?! Jag minns det som igår, när jag kände att vattnet gick alldeles för tidigt och paniken av att det var på helt fel dag. Sen när han föddes, åååå vilket minne, hans första skrik när han blev utplockad. Älskade unge!!!




Nåja, vi hade kalas idag, mest för Alvin men lite för mig. Några som inte firade mig på min födelsedag kom idag så vi var 12 vuxna, 6 barn och 1 bebis. Livat värre! Men vi kunde ha varit fler, tackolov kunde inte alla komma! Alvin fick många fina presenter och låter mycket och högt gör de! Det borde ingå öronproppar till föräldrarna. Alvin mumsade tårta som bara den, lite kladdigt med det får det bli när man firar sin födelsedag.

Jag har shoppat som en tok den här veckan, måste vara nån slags 30-årskris för jag har nästan bara handlat åt mig själv *kors i taket* Såååå roligt! Jag ska imorgon fortsätta handla, ett par örhängen, titta på skor; vi ska ju på bröllop på lördag och vill ha några fina skor... hmm undra om jag inte behöver nya kläder också.... Kanske ska ta en tur till Borlänge nån dag...

Inga kommentarer: