torsdag, november 24, 2005

Hungrig...

Jag är sååå sugen på något gott och hungrig, jag har börjat med Hälsovakten igen. Tyvärr har jag ju gått upp 3 kg efter att jag slutade amma och har inte gått ner dem, så nu har jag tagit nya friska tag. Det är tredje seriösa dagen och suget är som värst men jag ska hålla mig!! Dessutom fick jag ingen frukost idag och lunchen var bläää, vi måste handla på vägen hem från dagis och köpa lite frukt.

Annars så packar vi (läs jag) och städar för snart flyttar vi, nästa vecka!! Oj oj oj jag blir lite stressad när jag tänker på det, men nästan allt är packat nu :) Jag var och beställde badkar igår men det skulle ta 3 veckor att få hem *suck* ungarna får väl bada i badbalja så länge. Jag har bestämt vilken färg jag ska ha i mitt pysselrum nu och det blir lite grålila, måste ju ha en tjejfärg eftersom det bara är blått blått blått hela tiden annars. I Olivers rum blir det nog lite gråblå-aktigt, tror jag. Har inte hittat den rätta färgen än... Men nog blir det blått allt ;)

Igår fick jag papper på att Alvin har fått plats på dagis, där Oliver går. Det är Magnus som får ta hand om den inskolningen för jag börjar plugga i januari. Hoppas att det går bra för honom, Alvin alltså :) eftersom det har varit sånna problem med Oliver.

Ha det gottis!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Hej hopp i packningsyran!
Skönt att det blev som ni ville med dagis. Det kommer säkert att gå bra.
Ursäkta en trött och trög människa - men vad var det du skulle plugga? Fortsättning på det du läste tidigare? Eller är jag helt ute i det violetta nu?
Kram //Anna