lördag, november 19, 2005

Lördagkväll

Idag har vi bara varit hemma, Magnus jobbade till 14-tiden. Sen har vi städat och packat, tänk att vi ska flytta om bara 2 veckor, jisses jag börjar faktiskt bli lite nervös. Kan man bli det? Nåväl, vi har väntat på vattkoppor men det har inte kommit några. Imorgon är det två veckor sen vi träffade smittan ;) och då ska väl faran vara över. Jag trodde bergis att de skulle få det! Oliver fick en present av poffa idag, Gollum från Sagan om Ringen, han var ganska rädd för den ibörjan men har lekt med den ganska mycket ändå. Men sen fick jag ställa undan den i skåpet för den skulle inte stå framme. Alvin fick en traktor med släp och full med djur, den låter en massa givetvis!

Idag har jag shoppat igen, via nätet då! Jag är ju shoppinggalning när det gäller scrapprylar, och idag var det rea på ett ställe i USA där jag brukar handla ifrån. Då var jag ju bara tvungen att handla!!! Men de två senaste gångerna jag handlat därifrån så har jag åkt på att betala tull :( Tråkigt, och dessutom tar det lite längre tid att få sakerna då. Måste sätta lite fart att skapa för jag handlar bra mycket mer än jag gör av med...

Imorgon ska vi byta till vinterdäck, inte en dag för tidigt! Det har faktiskt snöat lite här ikväll men det försvinner nog snart igen.

1 kommentar:

Mindi sa...

Ja men det är ju första advent redan nästa söndag... :) Så självklart ska de små barnen få börja julpyssla lite. ;)

Kraaaaaaaaaam på dig!