tisdag, november 08, 2005

Vanlig måndag...


Har man sett! Nu skriver jag igen :) Vad jag är duktig! Idag har jag och knattarna bara varit hemma, känner mig fortfarande trött efter lördagen. Jag skulle egentligen gjort en ansiktsbehandling idag men orkade inte gå dit. Det blir den 2/12 i stället, mitt i flytten :) Kan bli väldigt skönt med lite avkoppling då. Idag fick vi en container på gården och nu ska här rensas. Har redan slängt i en stooor sopsäck med skräp. Gammalt porslin och brödrost som bara stått och samlat damm. Vi har en del möbler på vinden med som ska i!

Jag och knattarna har bakat chokladbollar, de blev jättefina eller hur?!


Använde dekorationspärl för att de skulle bli lite söta :) Själv gillar jag dem bäst med kokos på. Nu ska jag gå och slänga lite mer skräp!

Ha det gottis!

Julia

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Hej vännen!
Vilka fina chokladbollar ni gjort, du och barnen!!! Så fint med dekorationssockret på!!

Vad skönt att det löst sig med Olivers dagis, hoppas han snart får komma till syskonavd och att han får vara kvar på dagiset! Inte kan man väl flytta runt honom? Gör man så med barn? Som en bestraffning för att man fått ett syskon hemma?! Korkat! Då är det nog trots allt bättre att han går kvar, det är ju en trygghet...

Kraaaaaaaaam
/Helene

AnnaHanna sa...

Skönt att det finns fler än jag som kör den lata vägen ibland.
Jättefina chokladbollar ni gjort idag - säkert godare med kokos men dessa var klart snygga.
Kram //Anna

Sandi sa...

Ooo, vilka fina chokladbollar!
Blev sugen på att göra det nu :)

Visst är det härligt att kasta saker? Vi har med en container på tomten, just nu är där massa singel, men efter den blivit tömd så ska det hottas mera ;)

Ha en bra dag!
Kram