fredag, februari 03, 2006

En ny utmaning

Jag hade visst blivit taggad av Camilla, missade visst det :) Men svaren kommer här!

*Four jobs you have had in your life: dagis, SJ-telefonbokning, skola
*Four movies you would watch over and over: Det stora blå, Mitt stora feta grekiska bröllop,
*Four places you have lived: hemma hos mor och far, 2:a med Magnus, 5:a med Magnus och barnen och nu i radhus med familjen
*Four TV shows you love to watch: CSI*3, Medium, Desperate Housewives och Vänner
*Four places you have been on vacation: Barbados, Grekland, Spanien, Cypern
*Four websites I visit daily: Scrappiz, banken, Lifetime Moments
*Four of my favorite foods: Fläskfilé, kycklingfilé, potatisgratäng och kladdkaka :)
*Four places I would rather be right now: I solen, i skärgården, i soffan

Jag hade tyvärr inte fyra svar på alla frågor men jag har gjort mitt bästa! Sen är det meningen att jag ska skicka detta vidare, men som igår har jag ingen över :(

Idag har jag varit supersur, dötråkigt humör! Trött på ungarna, trött på Magnus och trött på mig själv. Sen blev jag extra sur för Magnus verkar inte fatta att jag måste läsa hemma och att han måste ta hand om barnen *grrrr* Idag kunde jag börja läsa vid 13-tiden, hallå!!! jag borde ha börjat vid 9-tiden *suck* Det betyder att jag måste läsa i helgen. Det ska bli skönt med ordning och reda när han börjar jobba igen *asg* Då är ungarna på dagis och jag får vara ensam hemma och läsa ifred!!

Imorgon ska vi åka till Västerås och byta en julklapp (!) och efter det ska vi hälsa på Magnus pappa med familj.

Ha det gottis!
//Julia

Inga kommentarer: