måndag, februari 06, 2006

Inskolning

Idag är det Alvins första dag på dagis :) Vi ska bara dit en timme och prata men det ska bli roligt! Vi känner ju redan stället och personalen eftersom Oliver går där, jag hoppas att det ska gå bra för Alvin på dagis!

Igår scrappade jag lite, det är så roligt men blir inte så ofta som jag skulle vilja. Jag har ju inte riktigt tiden över :) Så här blev det iaf;



Lite bleka i färgerna när jag fotade dem bara. Jag återkommer senare idag med inskolningsrapport!

***************************************

Det gick såå bra på Alvins första dag på dagis :) Han gick runt och tittade på alla saker, lekte och åkte rutschkana. I början var där några andra barn inne, men de gick ut efter en liten stund. Han verkade inte blyg alls :) Gissa om han somnade som en stock i bilen på väg hem *ler* Imorgon ska han dit med pappa och storebror, en timme då också.

Ha det gottis!

//Julia

1 kommentar:

Sandi sa...

Kilar in och önskar härlig Alla Hjärtans Dag!!
Kram!